"Orang Iban sememangnya master of language kerana mereka pandai menggunakan bahasa di setiap baris ayat, mencipta dan membina puisi dengan cantik, bijak dalam memilih dan menyusun ayat serta mempunyai banyak jenis puisi yang menggunakan penyusunan ayat yang sesuai dengan bunyi seperti yang digunakan dalam poem dan prose Bahasa Inggeris" Prof Derek Freeman, pengkaji bahasa Iban.

Friday, October 19, 2012

Nama Berita?

Apu, nyau ka dua minggu aku nadai post apa-apa ba blog aku tu. Ukai ketegal udah leju, ukai mega laban enda rindu tang meh peluang ke nadai tentu. Kebendar, aku 'begedi' ke line ti kelalu lubah, nyau lubah ari tekura. Kitai sama nemu pengelubah tudah tekura, line broadband celcom kami ditu lubah agi. Kadang-kadang, ka upload gambar, nyau setengah jam apin meh ulih. Sapa nda geram! Udah dua minggu penusah line terkura kami ditu baka tu. Entah, nama mimpi lemai tu tau ulih. Taja pia, ka muka blog diri asai ke nganti orang ngangau ka nama maya ka betemu enggau lutor ba sepital perintah. Akai dai!

Ney, nyau baka ka bula aku ke kita. Ka pan enda munyi nya, ukai enda suba aku madahka diri deka bekunsi berita pasal juluk ati aku ke deka numbuhka kebun buah. Smpai diatu, nadai meh udah aku ngepos berita tauka gambar. Haha, minta ampun. Nadai aku bula. Tang meh projek aku nya baru belabuh. Babas udah ditebas tang meh hari tak nyau selalu ujan [nyangka nya meh line kami ditu lubah ari tekura. Pelabaka aku aja meh nya]. Reban lalu bedau ditunu. Projek lalu nadai belinsur, nya alai nadai aku ngenang pasal projek kebun buah aku nya.

Ngetu randau pasal kebun buah, diatu aku ngenang pasal sekula enda lama. PMR udah ga tembu. Diatu nyau nganti SPM enggau STPM ga. Laban ke jaga anembiak Tingkatan 6, tak berasai kusut runding ngenang anembiak. Asai ka tak udah naka ulih mega meri penemu ngagai sida. Macham-macham program enggau startegi dikena nulung sida. Ti nemu muchau, udah aku muchau ngambi sida pas magang dalam peresa ti ka datai. Nyau asai ke udah rangkai idea. Nya alai, udah tu tak arapka sida ia empu meh mansal diri belajar ngena peluang ti bedau. Kitai ke apai indai, bala pengajar semina tak ulih besampi arapka sida mujur. Ooooohhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Nadai berita bukai tu. Pala tak selalu pedis seminggu dua tu. Ka beperesa ngagai lutor lalu enda saenda. Taja pia, anang ga enggai nemuai agi ngagai blog aku tu. Amat meh aku jarang ngirum berita, tang penatai kita sigi di anti.

Selamat betemu baru.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...