"Orang Iban sememangnya master of language kerana mereka pandai menggunakan bahasa di setiap baris ayat, mencipta dan membina puisi dengan cantik, bijak dalam memilih dan menyusun ayat serta mempunyai banyak jenis puisi yang menggunakan penyusunan ayat yang sesuai dengan bunyi seperti yang digunakan dalam poem dan prose Bahasa Inggeris" Prof Derek Freeman, pengkaji bahasa Iban.

Saturday, February 19, 2011

Leka Lagu Iban

Tu meh entara lagu Iban ke chukup dikerinduka aku. Sigi enda puas ninga, taja bisi lagu tu lagu lama suba.

Biar Mati di Tangan Sulu - Michael Jemat
Oh wai sulu di atiku
nuan ngasuh tusah selalu
mayuh dara udah ku temu
apin kala asai bakatu

dini alai nuan ambai
lama amat udah enda datai
ai mata labuh keberai
nyabak ke nuan enda berasai

Ati aku tusah berari
ngenang nuan ti udah pegi
kini alai tunga pejalai
aku ka nitih ke nuan ambai


Badu nuan ninggal ke aku
aku ditu seilu-ilu
aku enda mudah ka ngiga baru
biar ku mati di tangan sulu..


Kena Jayau Tubuh Nuan [versi lama]
Nadai kala aku ngasai
utai asai tu
pengelama udah beambai
chukup pengerindu

Ninting ari nuan diati
pulai beraie
asai-asai ke udah jadi
melaki bini

Beterus terang ku madah
diatu aku enda betah
selalu ngenang nuan
siang enggau malam

Enti nuan bisi terupung
deka ngasuh nuan nilik
aku selalu tegenung
di dalam bilik

Nuan asai ke dipeda
sereta ayan
nyangka aku udah kena
jayau tubuh nuan

2 comments:

  1. YouTube Lagu Iban wai...aku tamak bak blog nuan duluk aok...gabas keni gaya...sigik manah blog iban di tulis nuan dlm tuk...garap bangsa iban kitai masang dlm dunya it baka nuan wai...nice share...bsik upload YouTube Lagu Iban ka?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...