"Orang Iban sememangnya master of language kerana mereka pandai menggunakan bahasa di setiap baris ayat, mencipta dan membina puisi dengan cantik, bijak dalam memilih dan menyusun ayat serta mempunyai banyak jenis puisi yang menggunakan penyusunan ayat yang sesuai dengan bunyi seperti yang digunakan dalam poem dan prose Bahasa Inggeris" Prof Derek Freeman, pengkaji bahasa Iban.

Wednesday, February 23, 2011

Lucu


Kah...kah...kah!
# Cerita 1: Hello DJ...
DJ: Ha ha....kitai betemu baru dalam segmen pesan lelengau begulai enggau aku DJ Vouge, ke bensumbar Endu Tetabu Buah Rampu, Endun Lelechun Buah Entimun. Pewittt..
[tut...tut...tut...bunyi tali paun]. Nya ia bulih, apin telan liur, talipaun udah baka dut minta diangkat.

DJ: Hello, sapa tu kini?

X: Indai Dom tu, ari Johol.

DJ: Ooo...Indai Dom. Kerja dia nuan wai?

X: Enda DJ, nitihka laki kereja. Ka bepesan lelengau tu DJ.

DJ: Au, teruska dia meh Indai Dom.

X: Hello, aku Indai Dom. Pesan lelengau tu ditujuka aku ngagai bala kami serumah di...., kelebih agi ngagai apai enggau indai aku, bala entua, ipar, bala kaban belayan ia ke semak tauka jauh, bala bakih ke ngelala aku baka sida Iyak Rimpi, Indai Belus, Indai Belukang, Indai Tekam. Bisi ngiga rambai kitai wai? Bisi ninga aku bejaku kita wai? Lelenggau amat ke kita. Ngagai sida Apai Randu, Apai Tekam, nama berita kita wai? Agi bekuli di Kuching kita? Bisi pulai kitai maya gawai arinya? Kami menyanak enda ulih pulai laban Apai Dom apin terima maya nya. Enda ditinggalka aku mega pesan tu dituju aku ngagai apai Dom ke benung enchabut bulu kechiak nya, enggau jaku pesan I Lap U Poriba. Nya aja DJ. Terima kasih DJ.

DJ: zzzzzzz [DJ nadai nyaut laban udah tinduk ketegal lela ninga pemanah rurun leka pesan]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...